lauantai 8. syyskuuta 2012

Mahtava löytö...

Olen jo jonkun aikaa etsinyt neidille pientä pöytää ja kahta tuolia. Ikean sivuilta olen katsonut, että sieltä löytyisi suht sellainen mikä mielessä. Mitään muovisia kalusteita en kelpuuta ja muutenkin pitäisi kuitenkin näyttää suht hyvältä omaan silmään. No olen selannut huutonettia ja tori.fi koko ajan. Mielestäni käytetyistä kamoistakin on pyydetty oikeastaan kohtuutonta hintaa eikä vastaan ole tullut sitä mitä olen hakenut. Mutta viime viikolla tori.fi osui silmään juuri sellaiset kalusteet mitä olen mielessänin ajatellut, jee jee. Heti soitto ja varaus, että nämä tulen hakemaan. Niinpä sitten päräytettiin naapuri kaupunkiin kalusteet hakemaan ja olin tosi tyytyväinen. Kalusteet olivat ihan uuden veroiset ja todella tukevat. Aitoa puuta eikä mitään lastulevykamaa. Olin tehnyt täydellisen löydön ja vielä edullisesti. Olin todella tyytyväinen kauppoihin. Niin oli neitikin sillä tykkään istuskella sen verran mitä nyt paikallaan pysyy. Mutta ainakin tuoleja on kiva kanniskella paikasta toiseen.

Tässä kroko ja nalle ovat mehuhetkellä uusilla neidin kalusteilla. Olen myös havitellut vanhanaikaista helmitaulua ja taustalla näkyvä on kirppikseltä bongattu muutama viikko sitten:)

2 kommenttia:

  1. Voi että makeat nuo kalusteet. Niihinhän sopisi se vaarin koulussa nikkaroime kirjahylly hyvin kaveriksi.

    VastaaPoista
  2. No niihin sopiskin just se hylly :) Pitäis vain saada se jossain vaiheessa tänne ja vähän ehkä irrottaa vanhaa maalia ja laittaa uutta tilalle.

    VastaaPoista

Kommentit ilahduttavat aina, kiva kun vierailit blogissani :)